A megbízható laptop szerviz 4 parancsolata

Beütött a káosz, valamiért nem működik a laptopod.

Az első pillanatok megdöbbenése után felvetődik a kérdés: vajon melyik laptop szervizt válaszd a hasonló szolgáltatást nyújtó cégek tengeréből?

Most megosztjuk veletek, szerintünk mi a megbízható szerviz 4 titka!

1. Gyorsaság – nem kell heteket várnod a gépre, mint egy márkaszervizben

 

„Jöjjön vissza 1-2 hét múlva. Ha tovább tart a javítás, majd SMS-ben értesítjük.”

Szerintem te is ismered ezt a frusztráló érzést: egy műszaki probléma miatt márkaszervizbe viszed a géped, ahol a szaki mosolyogva közli veled ezt az örömhírt.

Ez különösen akkor nagy gond, ha villámgyorsan szükséged lenne az adott gépre (otthon is dolgozol rajta, vagy nehezen szakadnál el tőle két hétre–esetleg még hosszabb időre).

Egy példa a javítás gyorsaságára: pár hete 20-30 perc alatt kicseréltünk egy hibás, törött kijelzőt. (Gondolj bele, ez mennyi ideig tartott volna egy komótosabb tempóban dolgozó márkaszervizben).

A gyorsaság nyilván nem mehet a minőség rovására. Szakképzett, rutinos kollégáink nagyon figyelnek arra, hogy csak tökéletesen működő laptopok kerüljenek ki a kezeik közül.

Ha nem akarsz napokat, heteket várni, keress meg minket!

 

2. Titoktartási nyilatkozat: nem nézegetjük az adataidat

 

Hallottál már a Kémkedésmentes garanciáról?

Nem véletlen, ha most találkozol vele először, mert Magyarországon csak a Laptophardware használja ezt az extra garanciát!

Sajnos van olyan szerviz, ahol hobbiszerűen kukkolják a javításra beadott laptopokon lévő videókat, dokumentumokat, ami szerintünk etikátlan és rongálja a szerviz hírnevét. Méltatlan a vállalat munkatársaihoz is!

Te sem adnád be a géped egy olyan céghez, ahol a javítási folyamat unalmasabb pillanataiban programszerűen végigkutatják a géped, hátha találnak rajta valami érdekességet.

Az pedig már a bűncselekmény kategória, ha adatokat lopnak a laptopodról egy szervizben!

Nálunk, a Laptophardware-nél ez nem divat és soha nem is lesz az, mert semmi köze a profi laptop javításhoz.

Szerelés előtt/után nem fogunk a gépeden lévő bizalmas infók után leskelődni, ahogyan azt rengeteg kókler laptop szerelő teszi. Kezdeményezésünk egyedülálló, mert az országban rajtunk kívül nincs még egy laptopos cég, mely titoktartási nyilatkozattal garantálná a gépen lévő magán- és üzleti információk biztonságát.

Reméljük, új trendet teremtünk az laptop szerviz iparágban, és más vállalatok is hasonló titoktartással szavatolják az adataid biztonságát.

Ám addig is fordulj hozzánk bizalommal! Minket a laptopok javítása érdekel, nem foglalkozunk a gépeken lévő adatokkal.

 

3. Nálunk TE vagy az első

 

Senki sem megy szívesen egy olyan üzletbe, ahol ingerlékeny hangulatú eladó fogadja, aki a javítással kapcsolatos kérdésekre indulatos válaszokat ad (mintha mindenkinek értenie kellene a műszaki kérdésekhez).

Az talán még ennél is rosszabb, ha unott és közönyös szaki fogad a szervizben, aki foghegyről –csak félig odavetett szavakkal– válaszol a kérdéseinkre.

A munkatársak viselkedése az egész cég mentalitását jellemzi: ha az ügyfeleknek ez az első találkozása a vállalattal, akkor meglesz a véleményük az adott szervizről!

Szerencsére nálunk teljesen más a gondolkodásmód. Nem fogunk téged okoskodó műszaki kifejezések tömegével fárasztani: azonosítjuk a laptop-problémát és megtaláljuk rá a legjobb műszaki megoldást.

Az a célunk, hogy meggyógyítsuk a beteg laptopokat, és minél hamarabb használhassátok a gyengélkedő gépeket.

Lelkesek és segítőkészek vagyunk, profi tanácsokkal segítünk neked abban, hogy megtaláld a legjobb laptop kiegészítőket.

 

4. Úgy bánunk a laptopoddal, mintha a sajátunk lenne

 

Vannak olyan szervizek, ahol valóságos sportot űznek a laptop alkatrészek eltüntetéséből.

Kicserélik a gépben működési zavart okozó alkatrészt, de időnként a kelleténél több elemeket is kicsempésznek belőle. A műtét sikerül, ám a páciens nem marad sokáig egészséges: újra javítani kell a laptopot.

(A stratégia a sumák autószerelők módszerére emlékeztet, akik a szerelési folyamatban apró hibákat ejtenek a kocsin. Kivesznek egy-két alkatrészt, hogy a tulaj hamarosan visszavigye a járgányt, és ismét legomboljanak róla egy jelentős összeget.)

A Laptophardware szervizeiben csak precíz munkát végző, megbízható kollégák dolgoznak, akiknek eszébe sem jutna ilyen trükközés.

Mi a minőségi javításban és a win-win-ben hiszünk! Olyan helyzetet teremtünk, ahol mindenki nyer: TE egy megszerelt, jól működő laptopot, mi pedig egy elégedett ügyfelet.

Aki esetleg majd másoknak is ajánlja a cégünket, így egyre több laptop tulajdonosnak tudunk segíteni.

 

Szerinted mitől megbízható egy laptop szerviz?

Zseniális meglátásaidat kommentben várjuk a cikk alatt!

4 hozzászólás ehhez: “A megbízható laptop szerviz 4 parancsolata

  • 2016.04.20 at 17:34
    Permalink

    Ha egy gép garanciális, akkor pedig muszáj lesz márkaszervizbe vinni, így a fent leírtakat gondolom a garanciaidőn túli javításokra kell érteni. Az megint csak érdekes sztereotípia, hogy egy márkaszerviz lassú. Ha olyan garanciát vettek a gépre, akkor megszakadhat bármely szervíz, nem lesz előbb kész, ameddig meg nem kapja az alkatrészt a gyártótól. Tehát nem a szervíz megbízhatatlan, hanem gyártó, ha állandó várások vannak. A nagyobb gyártók NBD garanciája másnapi helyszíni javítást ígér, ezért azt gondolom ezzel nem lehet versenyezni (ez pedig márkaszervíz!). A garanciaidőn túli javításokat is csak úgy lehet megoldani 20-30 perc alatt, ha kompromisszumot kötünk, nyilván nem pont ugyanolyan dell vagy lenovo display ami bekerült a gépbe, hanem ami éppen volt raktáron. Ez esetben a javítás valóban gyors, de megint nem hasonlítható össze a márkaszervizével, ahol a gyártó által javasolt alkatrészt fogják beépíteni, amivel biztosan nem fognak a gép paraméterei megváltozni (egy-egy display gyártó között színhő, fogyasztás, betekintési szög, stb különbségek vannak). Pont ezért nem olcsó a márkaszerviz, mert a gyártó köti a kezét, hogy mit tehet be a gépbe. Mindezt azért jegyeztem meg, mert nem tartom korrektnek a márkaszervizek lehúzását a saját szerviz előnyeinek kidomborítása érdekében.

    Válasz
    • 2016.10.09 at 14:10
      Permalink

      Szerintem nem lehúzni akarták a márkaszervizeket, hanem jelezni azt hogy Ők valóban az ügyfélért vannak és nem függenek a gyártóktól.
      A márkaszervizek elsősorban a gyártót szolgálják ki és helyezik előtérbe az ügyféllel szemben, hiszen a gyártó diktálja a feltételeket, a gyártó fizeti a garanciális javításokat, az ügyfél pedig akarja azt amit a gyártó kitalált Neki.
      A gyártók sokszor azért javasolnak drága alkatrészeket és tartják mesterségesen magasan az árakat, hogy inkább új készüléket vegyünk és ne javíttassunk.

      Válasz
  • 2017.08.28 at 15:22
    Permalink

    Nem az a gond a márkaszervizeknek,hogy lassuak,hanem átverik ,lehuzzák az ügyfelet és ha egy másik szaki kér segitséget tölük lehordják ,hogy ez is csak egy kontár és nem ért a szakmához és nem beszélve arról,hogy a fusizó szakemberekkel kitolnak nincs hozzá alkatrész és mondja,hogy nem lehet megjavitani és tudok olyan szervizt ahol az egész készüléket ellopták ,és ujra értékesiti a szerviz!!Magánházakba másolt kulccsal bejutnak és ellopják a kiszemelt alkatrészt és kicseréli rosszra!!!Figyelik, maffia módszerrel,na meg a nav nál is van emberük és a számla amit kiad az online kassza tudják ki milyen készüléket vásárolt ! Sajnos ez van vidéken !

    Válasz
  • 2017.08.28 at 18:06
    Permalink

    Nem tudom,hogy ez általános eset e vagy egyedi problémáról van e szó,de úgy gondolom ,hogy nem e lehet a gyártótól beszerezni a gyárból a problémás alkatrészt vagy panelt stb. annak származása nem bizonytalan, és lehet hogy drágább lesz a megszokottnál a javitás de nem fognak panaszkodni az ügyfelek és meg kell mondani az ügyfélnek ,hogy a szokottnál tovább kell várnia míg a kívánt alkatrész megérkezik ,és adni kellene átvételi elismervényt ,hogy dokumentálva legyen a készülék.Egyébként a megbÍzható szervizek adnak elismervényt ,ami tartalmazza a készülék tipusát,nevet,személyi igazolvány számot és mint a garanciális javítás esetében!

    Válasz

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.