Kiszállítás Magyarországon belül.
- Raktáron lévő termékeket, ha munkanapokon délután 15 óráig utánvéttel vagy bankkártyás (Simple/PayPal) fizetéssel megrendeled és a Központi raktárunkon készleten van, akkor még aznap átadjuk a futárszolgálatnak a csomagodat. Amennyiben, Központi raktárunkban nincs készleten a rendelt termékből, úgy másnap kerül feladásra a termék.
- GLS és MPL futárszolgálattal házhoz vagy a tartózkodási (munkahely) helyedre rendelt csomagokat a következő 1-3 munkanapon reggel 8-tól délután 16 óráig tudjuk kézbesíteni Neked!
- Személyes átvétel választása esetén, ha a kiválasztott üzletben van készleten a megrendelésed, akkor azt azonnal és díjmentesen át tudod venni!
- Utánvétes szállítás esetén +390 Ft kezelési költség kerül felszámolásra az alap szállítási díj mellé.
Szállítási mód | Szállítási költség | Szállítás idő |
Személyes átvétel | Ingyenes | Azonnal átvehető |
GLS futárszolgálat | 1 490 Ft | 1-2 munkanap* |
MPL futárszolgálat | 1 290 Ft | 1-3 munkanap* |
MPL PostaPont | 990 Ft | 2-5 munkanap* |
Packeta csomagpont | 790 Ft | 1-3 munkanap* |
*Amennyiben Központi raktáron készleten van az adott termék.
*A pénteken 15:00 után rendelt termékeknél előfordulhat, hogy a táblázatban szereplő szállítási időkhöz képest egy nappal később kerülnek kiszállításra.
Az Ünnepi és az akciós időszakokban a számottevően megemelkedett csomagszám miatt, előfordulhatnak
késések a kiszállítás során főként a postai MPL szolgálatások terén.
Az érinetet időszakok a következők: Black Friday szezon novemberben és Karácsonyi szezon decemberben.
Sűrgős esetben inkább válaszd az 1 munkanapos GLS futárszolgálatos kiszállítást!
Mit tegyek a csomag átvételekor?
Kérjük ellenőrízd a csomag sértetlenségét, amíg a futár ott tartózkodik. Amennyiben sérülés látszódik a csomagoláson, azonnal jelezd a futárnak és kérj tőle jegyzőkönyvet. Ez azért fontos, mert csak így tudjuk reklamálni a futárszolgálatnál az esetleges sérülést.
Ha mégis átvetted a csomagot, de sérült/törött a küldött termék, úgy kérünk Téged, hogy mihamarabb vedd fel Velünk a kapcsolatot a csomag@laptophardware.hu címen a rendelési azonosítóddal, amit a számla jobb oldalán találsz.
Ha rossz terméket rendeltél
Ilyenkor sincs semmi probléma. Jelezd a csomag@laptophardware.hu email címünkre üzenetben, hogy nem megfelelő terméket rendeltél és küldd vissza a csomagot a 1162 Budapest, Mátyás király utca 60-as szám alatt található központunkba. A csomagba mellékelj egy bankszámlaszámot, amire vissza tudjuk utalni a fizetett összeget. (Amennyiben OTP Simple vagy PayPal felületén fizettél, úgy azon a rendszeren belül kerül visszatérítésre az összeg) A visszautalás a termék visszaérkezésétől számított 14 napon belül teljesítésre kerül. Termékeinkre 14 napos elállási jogot biztosítunk.